Witajcie po przerwie!

W ostatnich miesiącach z przyczyn niezależnych zawiesiłam działalność blogową. Przerwa ta dobiegła końca, pora więc podsumować szybko ostatnie wydarzenia i… ogłosić powrót. :)

W ankiecie zamieszczonej na blogu z okazji rozdania Oscarów poprosiłam Was o zagłosowanie na najlepszy film. Podobnie jak Akademia, wybraliście „Artystę”, który zebrał 39% Waszych głosów. Na drugim miejscu uplasowały się „Służące” (22%), a na trzecim ex aequo „Hugo i jego wynalazek” oraz Moneyball (17%). Ostatnie miejsce w zestawieniu zdobyli „Spadkobiercy” (5%), zaś pozostałe z nominowanych filmów nie zdobyły Waszych głosów.

30 kwietnia blog obchodził drugie urodziny. Z tej okazji chciałam Wam podziękować za wszystkie odwiedziny i komentarze, także w trakcie mojej nieobecności. Dziękuję, że motywujecie i inspirujecie mnie do prowadzenia i dalszego rozwijania „Cinema undressed”. Jak zawsze, zachęcam do dzielenia się opiniami i sugestiami na jego temat.

Niedawno wystartował fotoblog Sex in Disguise, którego jestem współautorką. Na jego łamach staramy się gromadzić najciekawsze sesje gwiazd – zarówno te najnowsze, jak i nieco starsze. Zachęcam do odwiedzin!

2 thoughts on “Witajcie po przerwie!

Skomentuj

