„Sex appeal is 50% what you’ve got and 50% what people think you’ve got.”

Sophia Loren

5 thoughts on “

  1. Ciężko się nie zgodzić… tego typu cytaty zawsze dają mi do myślenia i za każdym razem obiecuję sobie, że będę spoglądać na siebie przychylniejszym okiem, by inni też we mnie to dostrzegli ;)

  2. Trafiłam do Ciebie wczoraj i poleciłam Twój blog na moim pingerze ;)
    Bardzo mi się podoba, będę często odwiedzać.

  3. Sophia Loren to naprawdę mądra kobieta. Nie dość, że ma coś do powiedzenia, to jeszcze potrafi wyłożyć to w sposób tak ciekawy, że trudno oderwać się od tekstu czy ekranu. A powyższy cytat – jeden z moich ulubionych :)

Skomentuj

